Fredags


Igår så var det fullt upp! Började dagen med att ta en promenad ner till skolan, hade bara tråkiga och jobbiga lektion något man inte gillar. Efter skolan träffade jag min saknade vän Tamara. Eftersom vi båda är panka så drog vi till Mc och satte oss där och snacka lite gossip. Hade tänkt att ta en promenad hem men det blev bussen istället. När jag väl kom hem började stressen, klockan var 5 och jag skulle bli klar 8, och då var man ju tvungen att städa rummet, duscha, laga något att äta och fixa sig. Känner mig stolt att jag hann allt det där på 3 timmar! Vid 8 så åkte jag och hämtade Emilia och sedan begav vi oss till lokalen där Annas avskedsfest skulle vara. Fast än jag var nykter så hade jag kul och trevligt tillsammans med alla människor! /M

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback