Måndag 22:15

Idag så har skolan varit helt okej faktiskt. Jag och Sara va på jobb intervju idag och det gick bra tror jag! Vi gick sedan till Ica och köpte en massa bröd för att mata ankorna, och det va ju hur roligt som helst. Haha vi var omringade av ankor! Sedan så var jag till muppen och bara chillade där. Dagen har väl varit helt okej förutom att det upp stod lite problem nu i slutet innan jag kom hem, ibland så orkar jag inte mig själv kan säga så fel saker så att allt blir bara fel.. Men jag orkar inte tänka på det så ska nu ta och plugga lite och sen ta en dusch och gå och lägga mig, för att glömma bekymmer! Puss /M

 

Jag idag!

 

Bild från idag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback